سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پمپ آب

از پمپ اب معمولا در جهت افزایش فشار آب و تامین مقدار حج آب مورد نیاز استفاده می شود.

 

پمپ آب خانگی پمپی می‌باشد که معمولاً برای تقویت کردن و همینطور افزایش فشار آب در مصارف خانگی و مسکونی استفاده می شود معمولاً در ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و تجاری کوچک از پمپ آب خانگی استفاده می شود و اغلب در مجتمع های بزرگ و ساختمان های تجاری بزرگ از بوستر پمپ آب های آبرسانی استفاده می شود.

معمولاً بیشترین کاربرد پمپ آب خانگی جهت افزایش و تقویت فشار آب آپارتمان و شرکت ها می باشد طرز کار پمپ آب خانگی به این صورت می باشد که ساختمان هایی که معمولاً دارای افت فشار آب هستند با تهیه این نوع پمپ های خانگی و با نصب آنها در مسیر انشعابات هر واحد آب فشار مناسب را وارد کرده و بدین ترتیب افت فشار آب منازل و واحدهای مسکونی را از بین می برند.

معمولا برای انتخاب پمپ آب خانگی باید به عوامل متعددی توجه کنید در این بخش از مهمترین عوامل موثر در انتخاب یک پمپ آب خانگی را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

تعداد طبقات ساختمان، تعداد واحد ها در هر طبقه، متراژ واحدها، تعداد شیرهای آب ساختمان و همچنین میزان مصرف آب از جمله عوامل موثر در انتخاب پمپ آب خانگی می باشند.

 

یکی از بهترین پمپ آب خانگی پمپ های بشقابی و یا پمپ آب سانتریفیوژ می باشد توپ های سانتریفیوژ با استفاده از نیروی گریز از مراکز باعث افزایش فشار آب ورودی می شوند آب خانگی بشقابی و متداول ترین انواع پمپ آب خانگی میباشند و معمولا در مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی دیگر از دلایل استقبال فراوان مصرف کننده ها از پمپ های بشقابی بیات سانترفیوژ سادگی ظاهری آن و همینطور هزینه کم نگهداری و بهره‌برداری و تعمیر راحت این نوع پمپ ها می باشد.

همانطور که بالاتر نیز گفته شد ساختار و شکل ظاهری پمپ های بشقابی بسیار ساده می باشد معمولاً ساختار داخلی پمپ های بشقابی یا سانتریفیوژ به گونه ای می باشد که معمولاً تشکیل شده از یک یا چند پروانه و تعدادی پره منحنی شکل میباشند.

از جمله نکات مهمی که باید در استفاده از این نوع پمپ ها مورد توجه قرار بگیرد پر بودن محفظه داخل پمپ از آب می باشد.